Sales Effectiviteit

icon

Groeien in Adviseren?

Hoe haal je alles uit je klanten én je eigen verkoopteam? Door een goede adviseur te worden! De Insights Discovery training geeft je inzicht in jouw huidige persoonlijke adviesstijl. Vergeet de talloze salestrainingen die je elders vindt. Want Insights gaat veel verder dan platte verkooptrucs. Het helpt je om op een persoonlijke wijze duurzame klantrelaties aan te gaan en te onderhouden. De kleurentaal van Insights helpt je bovendien om de gedragsvoorkeuren van je klant te herkennen en daarop aan te sluiten. Zowel jij, je bedrijf en zeker ook je klant hebben hier winst bij!

Maak echt contact!
Insights gaat over jou en hoe jij je gedrag afstemt op de mensen om je heen.  Insights gaat dus over relaties en jouw eigen adviespraktijk. De relatie met je klant, met jouw team én met jezelf. In deze training gaan we aan de slag met jouw unieke adviesstijl. Ook in klantrelaties draait om afstemmen en verbinden. Door een betere afstemming groeit de verbinding en kunnen jij en je klant nog meer voor elkaar betekenen dan je nu al denkt! Na deze training ga je zeker met nieuwe inzichten en praktische handvatten naar huis.

Hoe dan?

Als je de vragenlijst al hebt ingevuld voor jouw persoonlijk Insights Discovery profiel, voegen wij tevens het hoofdstuk met jouw unieke verkoopstijl toe. In de training gaan we aan de slag met jouw verkoopervaringen tot nu toe en op welke wijze jij en je team hierin kunnen groeien.  

Wat heb ik eraan?

Het gaat in de Insight Discovery Salestraining om jou, jullie bedrijf of organisatie en jullie klanten! Dus neem ook vooral eigen casuïstiek mee, aan de hand waarvan we je meenemen op ontdekkingsreis. Uitgangspunt is altijd hoe jij met jouw verkoopstijl je klant nog beter van dienst kunt zijn. Kortom:  adviseer je klant zoals hij of zij geadviseerd wil worden. Aan de hand van het Insights verkoopmodel leren we je om je klanten optimaal en kleurrijk te adviseren. De verworven inzichten zijn direct toepasbaar in je eigen werk.

Na de workshop

  • Heb je inzicht in je persoonlijke unieke adviesstijl
  • Heb je beter inzicht in de gedragsvoorkeuren van je klant
  • Heb je nog beter in beeld hoe je met je klant een goede, duurzame relatie opbouwt en onderhoudt!

Klanten willen niet praten met verkopers. Klanten willen praten met goede adviseurs!

Anoniem

Nieuwsgierig?